مصاحبه آرشیو خبر ها
آلگری: " فصل تازه برای یوونتوس آغاز شده است، منتظر فصلی فوق العاده باشید."

آلگری: " فصل تازه برای یوونتوس آغاز شده است، منتظر فصلی فوق العاده باشید."

ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس به هواداران یوونتوس اطمینان داد فصلی فوق العاده در انتظار یوونتوس خواهد بود و در مورد اپلیکیشن جدید خود صحبت کرد.

آلگری در مراسم رونمایی از اپلیکیشن جدید خود به خبرنگاران گفت:

" نمی دانم فصل چگونه پیش خواهد رفت و قرار است کجا باشیم. اما برای ما فصل این هفته آغاز می شود، از اینکه امتیازی از دو بازی نخست کسب نکردیم متأسفیم. نگرانی وجود ندارد. مارکیزیو به میادین بازگشته است و حالا هرنانس را در اختیار داریم."

" رویارویی با کیه وو ؟ ماجراجویی امسال من با یوونتوس در مقابل آن ها آغاز می شود. با وجود بازی های سری آ و لیگ قهرمانان ماه پرمشغله ای پیش رو خواهیم داشت. باید تمام تلاش خود را انجام دهیم."

" دلیلی برای بازسازی تیم موجود نمی بینم. یوونتوس پتانسیل رقم زدن یک فصل فوق العاده را دارد. ما این شانس را داریم که سال مهم دیگری را همانند سال گذشته آغاز کنیم. باید موفقیت هایی که در فصل گذشته به آن رسیدیم را اکنون فراموش کنیم."

" چیزی تحت عنوان سال انتقالی برای یک باشگاه بزرگ وجود ندارد. ترکیب تیم کیفیت فوق العاده ای دارد، اضافه شدن 10 بازیکن جدید به تیم طبیعی اما کمی زمان بر است."

رم، اینتر، میلان و بقیه باشگاه ها در نقل و انتقالات تابستانی ترکیب خود را تقویت کرده اند و حالا یوونتوس به کسب پنجمین اسکودتوی متوالی می اندیشد:

" من با دید مثبت به این قضیه نگاه می کنم، دلیل برای منفی فکر کردن وجود ندارد. ما از تمام پتانسیل برای کسب اسکودتوی پنجم برخورداریم."

" تحت هر شرایطی، برنده شدن هیچ گاه ضمانت شده نیست. حریفان ما قوی تر شده اند و ما باید برتری خود را اثبات کنیم."

" چیزی که باید خطاب به هواداران بگویم این است که آرامش خاطر داشته باشند. ما فرصت رقم زدن یک فصل فوق العاده را داریم."

" فتح لیگ قهرمانان یک رویا است و یک رقابت مهم برای تیم هایی است که در آن شرکت می کنند. ما با رویکردی مشابه فصل قبل با آن روبه رو خواهیم شد."

سرمربی بانوی پیر در ادامه از ایده و هدف ساخت اپلیکیشن جدید که به سرمربیان و بازیکنان جوان آموزش می دهد صحبت کرد:

" این اپلیکیشن ایده ای بود که از سال ها پیش با همکارانم تصمیم گرفته بودیم آن را به مرحله ی اجرا درآوریم. تجربه ی اجرای آن را در قزاقستان را داشتیم، جایی که از لحاظ فوتبال جوانان خیلی خوب عمل کرده است."

" ایده ای در ذهن داشتیم، رسیدن به هر جایگاهی ممکن نیست ما تنها این موضوع را در نظر داشتیم که این اپلیکیشن برای گوشی های هوشمند و تکنولوژی های دیگر مناسب باشد."

" این اپلیکیشن تنها در مورد تکنیک ها و تاکتیک ها نیست، بلکه مربوط به تغذیه مناسب برای بازیکنان است. فاکتور مهمی در فوتبال که بسیاری اوقات از آن صرف نظر می شود."

" تیم های بزرگ بازیکنان بزرگ می سازند، اما آموزش و کمک به پیشرفت کودکان و نوجوانان موضوع مهمی است. این اپلیکشین راهنمایی از اندیشه ها و ایده های کار من است."

" هیچ رازی در فوتبال وجود ندارد. ایده اصلی انتقال مسیری است که در فوتبال کار می کنم و تمام تلاش خود را خواهم کرد تا به سرمربیان جدید اطلاعات خود را ارائه دهم."

" علاوه بر مربیانی که سرپرستی تیم های جوانان و نوجوانان را بر عهده دارند، می تواند برای سرمربیان تیم های اول باشگاهی نیز استفاده شود. ما موظف هستیم تمام جوانانی که می خواهند وارد عرصه ی فوتبال شوند را آموزش دهیم."

" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "

برای حمایت از ما بر روی منوی تبلیغات در سمت چپ سایت کلیک فرمایید !





«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: